- Супервізіруємий розповідає про свою проблемну ситуацію, про свої труднощі в ній і формулює запит або може поросити допомоги в сформулюванні запиту. Наприклад, запит може бути таким: «Як будувати подальшу роботу з цим клієнтом».
- Учасники групи конкретизують запит, щоб супервізія була ефективною.
- На стадії формування запиту учасники і ведучий групи прояснюють почуття супервізіруємого, задають питання, що стосуються ситуації клієнта, а також його взаємовідносин клієнтом, звертають увагу на його актуальний стан. Завдяки цьому, часто на цьому етапі супервізіруємий починає бачити ситуацію інакше: висвічуються нові аспекти, змінюються акценти, проявляються нові гіпотези.
- На цьому етапі завдання ведучого групи відслідковувати зміну запиту психотерапевта, періодично задаючи йому питання про те, як змінилося його бачення ситуації і на чому зараз важливо зосередити увагу.
- Далі ведучий групи повинен підвести підсумок, формулюючи основні питання.
- Супервізіруємий вибирає на свій розсуд один або кілька з цих питань.
- Учасники групи діляться своїми почуттями, реакціями, ідеями, пропозиціями з приводу запиту
- Ведучий відслідковує відповідність пропозицій запитові і підводить підсумки